Studeren aan de Southwestern Universiteit in Texas - Reisverslagen van Laure van Rijn - WaarBenJij.nu Studeren aan de Southwestern Universiteit in Texas - Reisverslagen van Laure van Rijn - WaarBenJij.nu

Studeren aan de Southwestern Universiteit in Texas

Aan de Southwestern University zal ik vakken gaan volgen waarmee ik mijn minor van de opleiding Communicatiewetenschap zal gaan invullen. Hiervoor zal ik 4 vakken gaan volgen in Texas. Natuurlijk zal ik in het weekend ook de nodige tripjes hebben om zo veel mogelijk te kunnen genieten van al het moois wat Autin en de omgeving te bieden heeft.

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2018

De laatste week....

29 Maart 2018

10 weetjes over Southwestern University

18 Maart 2018

Bomen sjouwen en afval opruimen in Rockport!

05 Maart 2018

Half way there!

21 Februari 2018

"Missing home reminds you who you love"
Laure

Op 11 januari 2018 zal ik in het vliegtuig naar Texas USA stappen om 4 maanden aan de Southwestern University in Georgetown te gaan studeren! Op deze blog zal ik mijn avonturen bijhouden zodat het thuisfront mee kan genieten van wat ik daar zoal meemaak!

Actief sinds 12 Dec. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8107

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: